Stolpejakten Nordstrand

1. MAI - 3. NOVEMBER 2019

HVA ER STOLPEJAKTEN?

Bækkelagets SK Orientering ønsker deg velkommen til Stolpejakten Nordstrand 2019. Dette er et fysisk lavterskeltilbud der du kan jakte på stolper i ditt nærmiljø. Du kan selv velge om du løper, går eller sykler for å finne stolpene. Mange stolper er også tilpasset rullestol- brukere.

I vår 6. stolpejaktsesong tilbyr vi 100 stolper som du kan jakte på i bydel Nordstrand og bydel Søndre Nordstrand. Registrer stolpene du finner med appen ‘Stolpejakten’ eller på nettsiden www.stolpejakten.no, og bli med i trekningen av flotte premier.

Ny utfordring - Ekstremstolper

Nytt av året er at vi tilbyr 6 stolper i Østmarka på kartet Stensrud. Vi kaller dem ‘ekstremstolper’. Disse kan jaktes på en eller flere turer, med utgangspunkt enten fra Sandbakken, Grønmo eller FOD-gården. Ønsket vårt med disse stolpene er å legge til rette for fine naturopplevelser litt lenger ut i skogen. Vi tilbyr fine og idylliske stolpeplasseringer der det kan være fint å raste, ta et bad og nyte naturen. Håper dette faller i smak!

Bækkelagets SK Orientering ønsker deg god tur!

REGISTRER STOLPENE DU FINNER
Gå inn på stolpejakten.no, her kan du registrere deg som bruker, laste ned kart gratis og registrere stolpene du finner. Da er du med i trekningen av flotte premier på slutten av sesongen.

HVOR FÅR DU TAK I PAPIRKART?
Kartbrosjyre kan fås hos Best Trening, og på Deichmanske Bibliotek på Lambertseter

Følg Stolpejakten Nordstrand på facebook

Hvordan registrere stolper

No content has been added for this widget. This can be done in the admin.