Innmeldingsprosedyre

OBS! Vær oppmerksom på at du må registrere deg både hos klubben Bækkelagets SK og hos orienteringsgruppa. Det er BSKs klubbkontor som har det offisielle medlemsregisteret, derfor er det formelt viktigst. Men for å få nødvendig informasjon fra våre grupper og kunne melde seg på løp og samlinger, er det også viktig å registrere seg i skigruppa.

For innmelding til klubben:

For innmelding til o-gruppa:

• Send en epost til orientering@bekkelagets.no med info navn, alder, kontaktinformasjon, evt foresatt
  • Info om våre aktivitetsavgifter finner du her

Ønsker du å prøve på orientering før du melder deg inn?
Hvis du vil prøve deg på trening før du bestemmer deg for å bli med fast kan du bare bli med uten å melde deg inn. Men det er selvfølgelig viktig å møte opp i god tid på første trening og "melde seg" for treneren. Om du vil: Ta gjerne kontakt med trener på forhånd, se liste over kontaktpersoner.