O-gruppas trenere

Hovedtrener elite - Eskil Sande Gullord
Eskil er hovedtrener i BSK orientering siden 2017. Eskil har gradvis tatt stegene som trener og jobbet med barn, ungdom, junior og senior i ulike klubber og Wang Toppidrett. I tillegg til å være trener i BSK jobber han som landslagstrener for Norges Orienteringsforbund.

Ansvaret til Eskil er å styre elitesatsing med fokus på å bygge verdens beste treningsmiljø, skape individuell utvikling og stafetter.

"Mine mål som hovedtrener i Bækkelagets SK orientering er å kunne være delaktig med bygging av en bærekraftig klubb, både i treningshverdagen samt innad i organisasjonen. Jeg ønsker også å kunne legge til rette for elitesatsing, og treningsopplegg av høy kvalitet, og på lengre sikt være en bidragsyter til å utvikle klubben til å kjempe i toppen av de store internasjonale stafettene." Sier Eskil om ambisjonene sine som trener og på vegne av BSK.

Ungdom og juniortrener - Simen Wästlund
Simen er vokst opp Notodden og har en lang erfaring innen ulike idretter. Gjennom mange år satset han på ultraløp før han kom tilbake i orienteringsidretten og Bækkelaget. Han er en viktig brikke i BSK's elitesatsing som løper og som trener for våre lovende ungdomer og juniorer.

Ansvaret til Simen er forberede og gjennomføre ukentlige treninger med individuell oppfølging.
Rekrutttrenere - Aasne Fenne Hoksrud & Håkon Meland-Tangen