Informasjon om utlån av klubbens materiell

O-gruppa disponerer materiell til bruk på løp og treninger. Dette ligger på BSKs kontor på Ekeberg.

Ved bruk av materiell må dette registreres i en bok som henger på klubbkontoret. Husk å kvittere når materiellet leveres inn igjen. Hvis man på vegne av klubben låner ut utstyr til andre arrangørklubber er det fint om man i tillegg sender en melding til Ansvarlig for kart og materiell (kart.materiell.bsk@gmail.com) slik at vi vet når utstyr lånes ut eksternt. Ta også kontakt med materialforvalter om det er noe du mener mangler eller om noe er blitt skadet eller ødelagt.

Klubbkontoret er låst med nøkkel som ligger i boks med kode. Ta kontakt med noen i styret hvis du trenger koden for å hente ut materiell.