Turorientering i Sør- og Østmarka

Oppdatert 28.september 2020

KAN VI GJØRE TUREN DIN LITT MER SPENNENDE? HAR DU LYST Å TA NOEN POSTER?

Her kan du laste ned kartene for utskrift. Ønsker du å støtte dette frivillige arbeidet så vipps oss gjerne et valgfritt beløp til

VIPPS #16035

Alle postene er nå merket med koder for poengregistrering. Antall poeng per post er samsvarende med postens vanskelighetsgrad For å registrere og samle poeng må du registrere deg på turorientering.no/baekkelagets-sk. Du kan også laste ned appen "Turorientering" og logge på med profilen din fra turorientering.no for å se kart, registrere koder og sanke poeng.

Oppdatert 28. november: Advents-tur-O 2020!

Vi kan glede alle våre trofaste og nye tur-o-løpere at det i løpet av morgendagen, 1. søndag i advent, vil bli hengt ut en ny runde med 10 poster med start fra Grønmo i det fine området Liåsen og Gjersrudleiken. Turen er tilgjengelig til og med 31.12.

Alle postene er merket med postnummer og koder og kan registreres på turorientering.no

Kartet lastes ned på: www.turorientering.no.

God tur og God Jul fra Tur-O-gruppa i Bækkelagets Sportsklub!

Den 28. september ble det satt ut  50 nye poster for periode 3 (høstsesong). Disse står i skogen til 1. desember. Last ned kartene her:

Postene for periode 2 (sommersesong) står for øvrig fremdeles ute ut november. Kartene fra periode 2 ligger her:

Alle kart i målestokk 1:10 000 om man printer i A4.

Ta gjerne kontakt med oss på Facebook: Turorientering i Sørmarka og Østmarka

VI FØLGER SMITTEVERNRÅDENE FRA FHI – VENNLIGST IKKE TA PÅ POSTENE VI HAR UTE – HUSK Å HOLD AVSTAND https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/

ØNSKER DU Å STØTTE DETTE FRIVILLIGE ARBEIDET BRUK GJERNE VIPPS #16035

HILSEN