Klubbdager

I 2020 ønsker vi å legge fokus på noen dager og aktiviteter der vi ønsker at alle i hele klubben møter opp. Disse dagene vil vi tilby orienteringsopplegg og sosiale rammer av høyeste kvalitet for alle nivåer. Både rekrutter, eliteløpere og veteraner skal få de utfordringene de ønsker.

Rekruttdag, tbd
Åpen rekruttdag på Ekeberg for o-interessert, ungedomer og voksne fra andre idretter innenfor og utenfor BSK.

15-stafetten 6. juni.
Bli med på denne morsomme klubbstafetten. I fjor stilte vi med 3 lag i 15-stafetten! Kan vi gjenta bedriften i år? Som navnet tilsier er dette en stafett som går over 15 etapper som alle har forskjellige lengder og vanskelighetsgrad. Ettersom løpet går i Østmarka så er det enkelt for alle å bli med. Vi trenger både unge og gamle, erfarne og mindre erfarne løpere i lagene så her finnes ingen unnskyldning for ikke å bli med! Alle trengs!

Sommeravslutning 16. juni
Siste trening før sommeren, arrangeres ved Skullerud. Felles for alle nivåer, fra nybegynner til elite. Etter treningen vil vi ha felles grilling og røyskattløype etterpå.

Klubbmesterskapet 24. oktober
.
På klubbmesterskapet 24.10 finnes opplegg for alle. Det vil tilbys både rekrutt, C, B og A-opplegg. A-opplegget er den klassiske omvendte jaktstarten der startordningen bestemmes av resultatene så langt i sesongen. Den antatt raskeste starter sist, først i mål vinner. Etter løpet samles vi i Skullerudstua for felles lunsj og premieutdeling.